Apa beza version android

Kalau kita lihat pada nama-nama OS android, nama diberikan pada setiap version mesti kita rasa lapar. Anda biasanya boleh menganggap, sudah tentu, bahawa beberapa bug telah dihapuskan dan licin ciri-ciri baru telah ditambah. Tetapi mari kita lihat lebih dekat pada yang terbaru dan terhebat Jelly Bean-Android versi dan lihat ada perubahan cukup besar membuat anda menaik taraf no-brainer.

Apa yang sama?

Bagi sebahagian besar, Jelly Bean adalah nombor versi (4.1 dan 4.2). Ia mengekalkan rupa yang sama dan berasa sama sebelumnya (4.0). Bar status di bahagian atas dan dok di bawah telah berubah sedikit, sebagai contoh, dan ikon aplikasi adalah sama. Anda tidak akan melihat banyak perubahan, jika ada perbezaan dalam cara aplikasi beroperasi di Jelly Bean. App development juga perlu untuk menggembirakan orang-orang yang menggunakan versi awal, dan manakala Jelly Bean semakin pesat dalam populariti, asas pengguna masih agak kecil. (Sehingga awal Disember, hanya 6.7 peratus daripada telefon Android telah menjalankan Jelly Bean, berbanding 27.5 peratus berjalan Sandwich Ais Krim.)

Apa yang best sangat?

Persetujuan yang baru muncul adalah bahawa Jelly Bean nyata lebih cepat daripada Sandwich Ais Krim pada many device, dalam hampir setiap area of operation. Apps membuka lebih cepat dan laman web memuatkan lebih cepat. Secara keseluruhan, Jelly Bean muncul untuk menjadi lebih cepat, kerana ia mempunyai grafik driver teknologi upgraded dan mampu untuk mengubah apa yang memaparkan pada skrin anda lebih cepat.

Grafik smooth juga menemani tugas yang mudah, seperti membuka dan menutup aplikasi. Anda boleh menyusun semula widget dan ikon pada home skrin anda lebih mudah dengan Jelly Bean, dengan hanya mengheret mereka ke mana anda mahu ; pada peranti seperti Samsung Galaxy Nexus, widget dan ikon lain bergerak, jika perlu. Hampir semua widget resizable.

Jelly Bean juga memperkenalkan Google Now, pembantu peribadi baru anda. Berdasarkan tetapan anda dan carian Google anda, feature ini keeps tabs dalam almost everything: temu janji anda, cuaca tempatan, pasukan sukan kegemaran dan masa berlepas penerbangan. Membantu "kad" prompt anda dengan semua maklumat yang berguna yang anda perlukan untuk melalui hari-hari anda.

I Luv Laptop facebook fan page here, I Luv Laptop FB
IP